Sou a: Inici / El Campus / Per conèixer el Campus / El Parc Mediterrani de la Tecnologia (PMT)

El Parc Mediterrani de la Tecnologia (PMT)

El Parc Mediterrani de la Tecnologia (PMT) és un parc científic i tecnològic impulsat per la Generalitat de Catalunya, el Consell Comarcal del Baix Llobregat, l'Ajuntament de Castelldefels i la Universitat Politècnica de Catalunya.

És un nucli de confluència d’interessos que, sota un mateix model, integra, interconnecta i genera sinergies entre centres docents, centres de recerca, empreses i institucions de caire tecnològic. Un àmbit on formació, recerca, innovació i transferència tecnològica i  la  promoció d'iniciatives empresarials es donen la mà.

El PMT és un projecte innovador, destinat a facilitar el cicle vital dels professionals: la formació, l'empresa, la formació contínua,la innovació i l'oci.
PMT4.PNG

PMT1.PNG

Àmbits

Docència
  • Telecomunicacions, Aeronàutica  i espai
  • Sistemes Biològics: enginyeria biològica, biotecnologia i enginyeria  agroalimentària

Recerca i Transferència de tecnologia
  • Tecnologies de la Informació i les Comunicacions
  • Aeronàutica i espai
  • Enginyeria biològica
  • Biotecnologia i enginyeria agroalimentària
  • Ciències i tecnologies òptiques i fotòniques
  • Tecnologies de la geoinformació
  • Tecnologies del medi ambient
  • Mètodes numèrics en enginyeria

El PMT és un nucli per a la innovació del coneixement i un gran focus per al desenvolupament regional.

Al PMT hi és ubicat el Campus del Baix Llobregat de la Universitat Politècnica de Catalunya

PMT3.PNG