Accés als estudis/Admission to the studies

Informació d'accés per canvis d'estudis, a les dobles titulacions, als màsters, retitulats ESAB, estudiants visitants
Accés per canvi d'estudis i/o d'universitat
Dobles Titulacions EETAC amb el tràmit d'accés al centre
Informació sobre l'accés, la matrícula i totes les gestions relacionades amb les Dobles Titulacions de l'EETAC. L'accés a aquestes dobles titulacions es tramita directament al centre, un cop s'ha superat la Fase Inicial de la primera titulació.
Dobles Titulacions EETAC amb accés per Preinscripció Universitària
Informació sobre l'accés, la matrícula i totes les gestions relacionades amb les Dobles Titulacions de l'EETAC. L'accés a aquestes dobles titulacions es fa mitjançant la preinscripció universitària.
Acceso Máster /Admission Master
Acceso para estudiantes visitantes / Admission for visiting students
OMI - International Mobility Office / Oficina de Movilidad Internacional / Oficina de Mobilitat Internacional
Procedures for foreign students / Trámites de los estudiantes estranjeros
Here you can find the information that the International Relations Service provides international students and the information related to the NIE card renewal. / Aquí podrás encontrar la información que el Servicio de Relaciones Internacionales facilita a los estudiantes internacionales y la información relacionada con la renovación del NIE.
Retitulació a Graus: obtenció del títol de Grau per a Enginyers Tècnics Agrícoles