On, quan i com matricular-se (EETAC)

1. Podeu consultar informació específica i detallada al web del vostre centre:
eetac.upc.edu ---> Informació sobre ---> La matrícula (Calendaris inclosos dintre de l'apartat "Nou estudiantat")

2. Lloc

La matrícula es farà a l’Edifici de Campus (D7), del Campus del Baix Llobregat.

L’ordre de matrícula també el podeu consultar al link situat als calendaris de matrícula.

Podeu consultar al següent enllaç l'adreça i l'horari del  Servei de Gestió Acadèmica (Oficina Oberta)

3. Sessions informatives(només per l'estudiantat que accedeix al juliol/setembre).

Per tal d’aconseguir més informació sobre els estudis de Grau i sobre el procediment de matriculació, heu de venir a la sessió informativa.

Els horaris d’aquestes sessions es poden consultar a eetac.upc.edu , a l’apartat Informació sobre La matrícula.

Cal que us fixeu en l’horari de la sessió informativa dels estudis que voleu cursar, perquè es farà una sessió informativa específica per als dos Graus de Telecomunicació i una altra per als dos Graus d'Aeronàutica. Aquesta sessió és important perquè ajuda a aclarir dubtes i situacions particulars. Si no hi podeu assistir personalment, és recomanable enviar-hi algú.

El mateix dia  s’informarà del dia i l’hora assignats per fer la matrícula.

NOVETAT IMPORTANT: Els estudiants que vulgueu domiciliar o fraccionar el pagament de la matrícula heu d'omplir el Formulari SEPA-IBAN Ordre de domiciliació i presentar-lo abans de formalitzar la matricula en l'oficina oberta.

• Si el titular del compte bancari és el mateix estudiant s'ha d'omplir el següent formulari.
  • En el cas que l'estudiant no sigui el titular del compte bancari s'ha d'omplir el següent formulari.

Teniu més informació al respecte en el següent link.

El dia de les sessions informatives lliurarem als assistens el Formulari SEPA-IBAN, per tal que els estudiants ens el puguin entregar abans de formalitzar la matricula.

4. Calendari de matrícula

eetac.upc.edu - Informació sobre/La matrícula