4 Matricula't - On i quan (dia i hora que et tocarà matricular-te)

EETAC - Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels // ESAB - Escola Superior d'Agricultura de Barcelona

IMPORTANT: si no et matricules en les dates corresponents perds la plaça. Per a consultes sobre les assignacions: Accesnet

Quan:

Informació per a la convocatòria de Juny

Consulta el document “Ordre de matrícula”, que es publicarà als calendaris de les escoles el mateix dia de la sessió informativa,  per saber el dia i l'hora que hauràs de venir a a matricular-te: .

ESAB - Escola Superior d'Agricultura de Barcelona --> ESAB - Calendari Matrícula d'Estudiants Nous

EETAC - Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels --> EETAC - Calendari d'accés i matrícula d'estudiants NOUS de Grau

Informació per a la convocatòria de Febrer

Al següent dia de l'assignació de Preinscripció, ens posem en contacte amb l'estudiant per indicar-li el dia i l'hora que han de venir a matricular-se. Si no l'hem pogut localitzar, l'estudiant hauria de posar-se en contacte amb nosaltres enviant un mail al cbl.oficina.docencia@upc.edu, per tal d'estar informat del dia i l'hora de matrícula.

On i com:

1. Us heu d’adreçar a la Consergeria de l’Edifici de Campus (planta baixa) per recollir la carpeta UPC.

2. Per formalitzar la matrícula i lliurar la documentació, heu d’anar a l’aula de matrícula (aula d’Informàtica del primer pis de l’edifici de Campus). En el cas que no pugueu venir personalment a formalitzar-la podeu autoritzar a una tercera persona que haurà de portar tota la documentació anterior més una autorització signada per l'estudiant i el seu DNI original + fotocòpia.

3. És molt important que totes les vostres dades personals estiguin correctament introduïdes perquè estan lligades a les dades del carnet UPC. Per això és MOLT IMPORTANT que hagis seguit les intruccions dels punt "Registra't abans de matricular-te" i del punt "Accedeix a l'eSecretaria per validar i completar les teves dades".

4. El mateix dia de la matrícula podràs recollir el teu carnet universitari, que t'acredita com a estudiant de la Universitat i et permet l'accés a diferents serveis: biblioteques, laboratoris, instal·lacions esportives, edificis... Perquè puguem generar aquest carnet, és imprescindible que, una vegada matriculat, passis per l’estand de Banco Santander, a l’entrada de l’edifici. Allà et faran una foto de perfil i, seguidament, t'indicaran on pots recollir el teu carnet.

Aquesta fotografia s'incorpora a la base de dades de la Universitat i s'utilitzarà en els diferents sistemes d'informació de la UPC. Més informació obriu en una finestra nova ------- abre en ventana nueva