Sessions informatives adreçades als estudiants de nou accés

Uns dies abans de la matrícula cada centre organitza  sessions informatives adreçades als estudiants de nou accés.

ÉS MOLT RECOMANABLE L'ASSISTÈNCIA.

Consulta la programació de la sessió dels teus estudis a: (Les sessions informatives es fan només a la convocatòria de Juny).

ESAB - Escola Superior d'Agricultura de Barcelona -->  Sessions informatives

EETAC - Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels -->  Sessions informatives

Per informar-te quin dia i a quina hora has de matricular-te cal que consultis el document “Ordre de matrícula”, que es publicarà el mateix dia de les sessions informatives als calendaris que hem enllaçat més amunt.

El mateix dia de les sessions informatives publicarem també en paper, a les escoles,  l'ordre de matrícula.

El dia de la sessió informativa et lliurarem el següent dossier en paper:

Dossier informatiu ESAB - Escola Superior d'Agricultura de Barcelona

Dossier informatiu EETAC - Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels