Estudiants NO NOUS

A través de la matrícula, les estudiantes i els estudiants sol·liciten poder realitzar una activitat acadèmica prevista al pla d'estudis de la titulació a la qual han accedit. Cal tenir en compte la Normativa de Renúncia a la matricula.

Per a poder formalitzar la matrícula l'estudiantat han de seguir les següents passes:

1. Consultar els calendaris d'avaluació i matrícula

2. Consultar les qualificacions obtingudes. Tràmits relacionats amb el procés d'avaluació

3. Consultar els requisits i les restriccions de matrícula i tramitar, si cal, una sol·licitud d'excepció a la matrícula

4. Tràmits imprescindibles abans de la formalització de la matrícula
5. Formalitzar la matrícula
6. Tràmits posteriors al procés de matrícula.

Trobareu el procediment detallat de cada un d'aquests punts al final d'aquesta mateixa pàgina.

Podeu consultar la informació sobre Preus i pagament.

MOLT IMPORTANT: Consulteu l'ACCÉS BÀSIC TIC PER A ESTUDIANTS NO NOUS si no recordeu com accedir a les intranets del Campus.

Serveis i Prestacions associats

Oficina responsable: