Sol·licitud de tancament d'un bloc curricular i altres comunicacions a les Comissions d'Avaluació

CONSULTA ELS CRITERIS D'AVALUACIÓ CURRICULAR I VALORA SI POTS DEMANAR EL TANCAMENT D'UN BLOC CURRICULAR

Sol.licitud de tancament d'un Bloc curricular:

• Estudiants de Graus.
  1. Cal que consultis el document "Criteris d'avaluació curricular de la Fase Inicial dels Graus de l'ESAB" o el document "Criteris d'avaluació curricular del Bloc curricular 1 dels Graus de l'ESAB" per tal de comprovar si    compleixes  els criteris necessaris per al tancament dels blocs curriculars. En el cas que compleixis els criteris 1 ó 2 no hauràs de presentar cap instància ja que la Comissió d'Avaluació es revisarà i tancarà els blocs curriculars dels estudiants que compleixin aquests  criteris.
  2. Si consideres que compleixes el criteri 3 hauràs de sol·licitar que la Comissió d'Avaluació es revisi el teu expedient. Per fer aquesta petició CAL QUE ET CONNECTIS A LA SEGÜENT ADREÇA D'INTERNET i que tramitis telemàticament la teva sol·licitud des de TRÀMITS --> Avaluacions.

Termini:

Cerca les dates del termini per a sol·licitar el tancament d’un bloc curricular al següent calendari.

Si et cal presentar documentació acreditativa l'hauràs de lliurar personalment a l'Oficina Oberta i demanar que l'adjuntin a la teva sol·licitud de revisió de l'avaluació curricular indicant el número de petició.

Oficina responsable:

Oficina de Suport a la Docència