Adaptacions de les Enginyeries Tècniques Agrícoles als Graus en Enginyeria de Biosistemes.

Des del 30/09/2015 les Enginyeries Tècniques Agrícoles són titulacions extingides, és a dir, els estudiants a qui els manquin per superar algún crèdit ja no estan a temps de titular-se de l'Enginyeria Tècnica Agrícola i s'han d'adaptar al Grau que les substitueix.

Consulta la taula d’equivalències entre les assignatures de les Enginyeries Tècniques i les assignatures dels nous Graus perquè puguis saber les assignatures que has de cursar si et passes al Grau.

És important que quan apliquis la taula d’equivalència recorda de tenir en compte les consideracions següents:

• Les assignatures optatives no utilitzades en l’aplicació de les taules d’equivalència, donaran dret a adaptar un bloc de crèdits optatius a l’expedient dels estudis de Grau, fins a un màxim de 24 ECTS.
  • Les assignatures obligatòries de l'Enginyeria Tècnica Agrícola, especialitat Indústries Agràries i Alimentàries no empradeses en l’aplicació de la taula d’equivalència, donaran dret a adaptar crèdits optatius al Grau d'Enginyeria Alimentària.
  • Per calcular el nombre de crèdits optatius del bloc que s’adaptaran cal seguir la següent regla de correspondència: 1 crèdit de l’Enginyeria Tècnica = 0,8 crèdits ECTS del Grau.
  • La qualificació de l’esmentat bloc de crèdits optatius serà el resultat d’aplicar la mitjana ponderada al conjunt d’assignatures implicades.

• Condicions acadèmiques i econòmiques:

*  T'informem que si t'adaptes a l'expedient de destí les matrícules de totes les assignatures seran en 1a convocatòria (és a dir, no es tenen en compte les convocatòries esgotades a l'expedient d'origen i per tant no s'aplica el recàrrec econòmic per 2a matrícula, 3a matrícula o 4a i posteriors matrícules).

* Has de tenir en compte que si t'adaptes i a l’expedient de destí, després del procés d’adaptació, no superes la Fase Inicial, tornes a estar subjecte a la Normativa de Permanència pel que fa a la Fase Inicial (cal que la superis en 4 quadrimestres a Temps Complet o 8 quadrimestres a Temps Parcial).

Els crèdits adaptats es tenen en compte per la permanència de 1er any acadèmic.

Sol·licitud:

Si després de llegir aquestes instruccions vols demanar l’adaptació al Grau CAL QUE US CONNECTEU A LA SEGÜENT ADREÇA D'INTERNET i que tramiteu telemàticament la vostra sol·licitud des de TRÀMITS --> Sol·licitud d'Adaptació al nou Grau.

Termini:

Podràs tramitar la sol·licitud d'adaptació fins 1 mes hàbil abans (no es té en compte Agost) de la data de matrícula dels estudiants no nous de grau que pots consultar al següent calendari:

En el següent enllaç trobaràs les dates clau d'aquest procés.

Oficina responsable:

Oficina de Suport a la Docència