Adaptació de l'Enginyeria Tècnica d'Aeronàutica, especialitat en Aeronavegació al Grau en Enginyeria d'Aeronavegació

Des del 30/09/2015 l'Enginyeria Tècnica Aeronàutica, especialitat en Aeronavegació és una titulació extingida, és a dir, els estudiants a qui els manquin per superar algún crèdit ja no estan a temps de titular-se i s'han d'adaptar al Grau que la substitueix.

Consulta la taula d’equivalències entre les assignatures de l'Enginyeria Tècnica Aeronàutica, especialitat en Aeronavegació i les assignatures del Grau en Enginyeria d'Aeronavegació perquè puguis saber les assignatures que has de cursar si et passes al Grau:

Taula adaptació de l'Enginyeria Tècnica Aeronàutica, esp. Aeronavegació al Grau en Enginyeria d'Aeronavegació

L’extinció dels estudis de Doble Titulacióentre l’Enginyeria Tècnica d’Aeronàutica, especialitat en Aeronavegació i l’Enginyeria Tècnica de Telecomunicació, especialitat en Sistemes de Telecomunicació s'ha fet seguint el calendari d’extinció de cada un d’aquestes dos estudis.

- Condicions acadèmiques i econòmiques:

* T'informem que si t'adaptes a l'expedient de destí les matrícules de totes les assignatures seran en 1a convocatòria (és a dir, no es tenen en compte les convocatòries esgotades a l'expedient d'origen i per tant no s'aplica el recàrrec econòmic per 2a matrícula, 3a matrícula o 4a i posteriors matrícules).

* Has de tenir en compte que si t'adaptes i a l’expedient de destí, després del procés d’adaptació, no superes la Fase Inicial, tornes a estar subjecte a la Normativa de Permanència pel que fa a la Fase Inicial (cal que la superis en 4 quadrimestres a Temps Complet o 8 quadrimestres a Temps Parcial).

Els crèdits adaptats es tenen en compte per la permanència de 1er any acadèmic.

Sol·licitud:

Si després de llegir aquestes instruccions vols demanar l’adaptació al Grau CAL QUE US CONNECTEU A LA SEGÜENT ADREÇA D'INTERNET i que tramiteu telemàticament la vostra sol·licitud des de TRÀMITS --> Sol·licitud d'Adaptació al nou Grau.

Termini:

Podràs tramitar la sol·licitud d'adaptació fins 1 mes hàbil abans (no es té en compte Agost) de la data de matrícula dels estudiants no nous de grau que pots consultar al següent calendari:

En el següent enllaç trobaràs les dates clau d'aquest procés.

Oficina responsable:

Oficina de Suport a la Docència