Sou a: Inici / Esdeveniments / 27 d'abril - Girls in ICT Day a la UPC

27 d'abril - Girls in ICT Day a la UPC

27/04/2017 de 10:00 a 12:00
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

En el marc del projecte +NoiesTIC, s’organitzaran tallers i xerrades per a estudiants de secundària i batxillerat a, entre d'altres campus, el CBL.

L’EETAC (obriu en una finestra nova) participa el dia 27 d'abril en la iniciativa amb una xerrada-taller que porta per títol "La realitat augmentada i la realitat virtual al teu mòbil", a càrrec de Dolors Royo, professora del Departament d’Arquitectura de Computadors(obriu en una finestra nova) de la UPC.

Girls in ICT, Expanding horizons, Changing attitudes(obriu en una finestra nova) és una iniciativa internacional, que se celebra a més de 150 països de tot el món centrada a crear un entorn global que encoratgi les noies a plantejar-se estudiar carreres de l’àmbit de les TIC. En el decurs del Girls in ICT Day UPC(obriu en una finestra nova)), als quatre campus de la Universitat s’oferiran tallers i xerrades adreçades a l’alumnat de secundària i de batxillerat, amb la idea d’aprofitar millor el talent femení, valorar el treball de les dones en la ciència i l’enginyeriaapropar els estudis politècnics a les dones joves, i incrementar el nombre de vocacions científiques i tecnològiques.

Més informació:

Girls in ICT Day a la UPC(obriu en una finestra nova): una jornada per fomentar l'interès per les carreres TIC entre noies.

Inscriu-te a l'activitat AQUÍ(obriu en una finestra nova)