Sou a: Inici / Esdeveniments / Acte inauguració exposició "Els altres refugiats" a l'ESAB.

Acte inauguració exposició "Els altres refugiats" a l'ESAB.

Quan
10/07/2017 de 19:00 a 20:00
On
Sala de graus de l'ESAB
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

La comunitat universitària és activa! Dos membres del PMT s’han implicat en un projecte per conèixer la realitat dels refugiats sirians que malviuen a Jordània i al Líban. Són els refugiats més pobres, els més oblidats, de qui ningú en parla. A l’Escola Superior d’Agricultura de Barcelona (ESAB) hi podreu trobar l’exposició “Els altres refugiats”, una exposició que ens ajuda a descobrir el dia a dia d’aquestes persones.

El proper dilluns 10 de juliol a les 19 h a la sala de graus de l’ESAB es realitzarà un acte per presentar l’exposició amb la presència de les autores de l’exposició, la vicerectora Lourdes Reig, la regidora de cooperació de l’Ajuntament de Castelldefels i la Directora de l’ESAB.