Sou a: Inici / Esdeveniments / Jornada KF K2M

Jornada KF K2M

21/07/2017 de 09:00 a 14:00
Edifici RDIT, sala 13
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

Des del Parc UPC us conviden al proper KF K2M, que tindrà lloc el  divendres 21 de juliol a les 9:15 hores a la Sala 13 de la planta baixa l’edifici RDIT, Campus Baix Llobregat (Parc Mediterrani de la Tecnologia) Esteve Terrades, 1 , 08860 Castelldefels, Barcelona.

Com arribar-hi: Google Maps

Què és KF K2M?

Són unes jornades periòdiques i gratuïtes. Es presenta un tema d’interès general per a tots els membres de la 'comunitat K2M' i a continuació, prenent un cafè amb el ponent i la resta d'assistents.

Aquesta iniciativa està adreçada principalment als membres de la ‘comunitat Parc UPC’ per l’intercanvi d’idees i experiències, però està igualment oberta a la totalitat del col·lectiu UPC.

Programa

En aquesta ocasió s’abordaran temàtiques relacionades amb oportunitats relacionades amb la captació de talent i els reptes en innovació de les empreses , de les que recentment hem fet difusió.

09:00 hores , Recepció dels assistents (no oblideu portar les vostres targes de visita!).

09:15 – 9:25 hores, Presentació KF K2M i benvinguda a càrrec de  l’equip del Parc UPC. http://www.upc.edu/parcupc/

09:25-9:40 hores,  Presentació del resultat de la “convocatòria d’ajuts adreçats a les empreses, spin-offs i start-ups ubicades al Parc UPC per fomentar la realització de pràctiques acadèmiques externes dels estudiants de màster de la UPC”.

09:40-10:00, Presentació de” l’Open Innovation Forum” Programa d'Innovació Oberta que dóna l'oportunitat a empreses de llançar els seus reptes d'innovació i als grups i centres de recerca a proposar solucions a aquests problemes.

Les dues presentacions seran a càrrec del  Gabinet de Projectes Específics de la UPC

Es prega inscripció prèvia a  parcupc.info@upc.edu

Més informació:

·         Convocatòria d’ajuts adreçats a les empreses, spin-offs i start-ups ubicades al Parc de Recerca i Innovació de la UPC (Parc UPC) per fomentar la realització de pràctiques acadèmiques externes dels estudiants de màster de la UPC: L'objectiu d'aquesta convocatòria pera l'any 2017 és el foment de la realització de practiques acadèmiques extracurriculars a les empreses, spin-offs o start-ups ubicades al Parc de Recerca d’Innovació de la UPC, per incentivar l’interès de l'estudiantat dels màster de la UPC pel sector privat i l'emprenedoria i per incrementar la interrelació entre la universitat i l’empresa, dins deis projectes de Campus de Excel·lència Internacional.

• Open Innovation Forum, 5 d’octubre 2017, Fira de Barcelona (Gran Vía)  : L'Open Innovation Forum és una gran ocasió per conèixer el col·laborador adequat per solucionar els reptes d’innovació plantejats. Mitjançant una agenda d'entrevistes pre-concertades amb només aquelles propostes interessants, es permetrà a les empreses estalviar temps en el desenvolupament dels productes/serveis/solucions necessaris per augmentar la seva competitivitat. L'Open Innovation Forum s'estructura en quatre àmbits de coneixement: salut, alimentació, química i energia