Sou a: Inici / Esdeveniments / Setmana de la Innovació: Speed dating laboral a la Fira del Talent UPC.

Setmana de la Innovació: Speed dating laboral a la Fira del Talent UPC.

03/05/2017 de 12:00 a 13:00
Recepció de l'EETAC.
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

L'ajuntament de Castelldefels i la UPC proposen una oportunitat única de poder estar en contacte amb el talent de la UPC.

A través d'entrevistes ràpides i simultànies posarem en contacte a estudiants que han acabat els seus estudis en els graus oferts en el Campus Baix Llobregat de la UPC amb empreses del territori.

Us oferim l'opció que sigueu vosaltres qui pugui entrar en contacte amb aquests estudiants i seleccionar el més indicat per començar a col·laborar amb la vostra empresa, sigui en forma de pràctiques o bé laboralment.

Serà el dia 3 de maig. A les 12h. A la recepció d'EETAC. (Campus Baix Llobregat. UPC)

La vostra participació se centrarà en fer entrevistes als estudiants seleccionats de no més de 3 minuts. Amb opció de poder contactar amb ells de forma privada posteriorment.

Benvinguts al talent!

Si ets empresa i vols participar inscriu-te AQUI!

Si ets estudiant i vols participar inscriu-te AQUI!