Calendaris de Matrícula als Graus i Màsters. Curs 2024-2025 Quadrimestre Tardor (pendent publicació)

• Matrícula d'Estudiants Nous d'accés per canvi universitat i/o estudis (graus)
Si estàs cursant uns estudis universitaris i vols continuar els mateixos estudis o canviar d'estudis a un dels graus que s'imparteixen a l'EEABB, consulta cada quadrimestre l'oferta de plaçes.

Cal complir els requisits especificats a la Normativa Acadèmica per al curs actual.

• Matrícula d'estudiants Nous accés a la doble titulació grau Sistemes Biològics- Grau Alimentària

• Matrícula d'Estudiants Nous (preinscripció graus)
    • Instruccions per a la Matrícula
    • Calendari posterior matrícula per a estudiants NOUS de Grau

• Matrícula d'Estudiants No Nous  (graus).
  • Adaptació i matrícula de l'estudiant que sol·licita l'adaptació al Grau
  • Adaptació des del Grau en Enginyeria Agrícola i des del Grau en Enginyeria Agroambiental i del Paisatge al Grau en Enginyeria de Ciències Agronòmiques.
  • Adaptació d'una Enginyeria Tècnica Agrícola als Graus en Enginyeria Alimentària, Agrícola o Agroambiental i del Paisatge. NO és possible l'adaptació des de cap Enginyeria Tècnica cap al Grau en Enginyeria de Sistemes Biològics ni cap al Grau en Enginyeria de Ciències Agronòmiques.
  • Matrícula i informació d'accés per als Estudiants Nous de Màster TECH4AGRO+FOOD
      La nova edició d'aquest Màster començarà el setembre de 2022.
      El procés de preinscripció d'aquesta edició començarà el febrer de 2024.

• Matrícula d'estudiants de Màster TECH4AGRI+FOOD

>> Més informació dels tràmits acadèmics (Web CBL)