Sou a: Inici / Notícies / 7-maig: II Fòrum AgrobiofoodEngineering i i el V Fòrum Aerotelecom

7-maig: II Fòrum AgrobiofoodEngineering i i el V Fòrum Aerotelecom

La finalitat d’ambdós congressos, que es celebren el pròxim 7 de maig, es apropar contactes entre estudiants i empreses del sector.

El proper dijous 7 de maig es celebrarà la segona edició del Fòrum Agrobiofood Engineering a l’Escola Superior d’Agricultura de Barcelona situada al Campus del Baix Llobregat. Es tracta d’un congrès organitzat per estudiants de l’escola i està concebut com un pont entre el talent universitari i les empreses del sector agroalimentari i de bioprocessos.

Per a les empreses el Fòrum els permet conèixer de primera mà els estudiants que ben aviat seran titulats i poder trobar perfils interessants per a la seva empresa, mentre que als estudiants els permet parlar directament amb empreses del sector per tal de poder-hi desenvolupar pràctiques en empresa, trobar treballs finals de carrera, o fins i tot, un possible lloc de treball.

En aquesta edició del Fòrum està prevista la participació d’empreses com Mercabarna, Agromillora, Dallant, Huijbregts, Semillas Fitó, INCAVI, Consorci Parc Agrari del Baix Llobregat entre d’altres, a més del Col·legi Oficial d’Enginyers Tècnics Agrícoles i Perits Agrícoles de Catalunya i el Col·legi d’Enginyers Agronoms de Catalunya.

Per a més informació:
Web: http://agrobiofoodforum.wix.com/forum

D’altra banda, també el pròxim 7 de maig es celebra la 5a edició del Fòrum Aerotelecom a l’Escola d’Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels. El fòrum és un esdeveniment anual organitzat per alumnes de l’escola, amb la voluntat d’apropar els estudiants a les empreses dels sectors aeronàutic i de telecomunicacions.

El fòrum va néixer amb el propòsit de donar a conèixer a les empreses del sector als estudiants de l’escola, així com per facilitar la recerca de practiques d’empreses o el treball de fi de grau per a aquests. Durant tot el dia, i al llarg de la setmana, col·legis, associacions i empreses d’ambdós sectors impartiran conferencies de gran interès per als alumnes.

Aquest any, el fòrum comptarà amb empreses i instituts de recerca com: ESA BIC Barcelona, Vueling, SEAT, Wayna, Coritel, Aertec, Starlab, Zero2Infinity, Anpane Telecom, Hemav, TAF Helicopters… entre moltes altres.