Acte de cloenda del curs 16-17 de l'Aula d'Extensió Universitària Sènior UPC Castelldefels

El 20 de juny va tenir lloc l'acte de cloenda del curs 2016-2017 l'Aula d'Extensió Universitària Sènior UPC Castelldefels.

Amb aquest acte es tanca el cicle de conferències setmanals en el marc del curs 2016-2017 adreçades a persones de més de 55 anys. Membres de l'Aula van fer la lectura dramatizada del text "El malalt imaginari" de Moliere i la coral del PMT va amenitzar la jornada.

L'acte va comptar amb la presència de la nova alcaldessa de Castelldefels, Maria Miranda i del director de l'Escola de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC), entre d'altres.