Sou a: Inici / Notícies / Activitats d'orientació professional a les diferents escoles i facultats de la UPC

Des d'UPC Alumni organitzem activitats d'orientació professional a les diferents escoles i facultats de la UPC. Sessions formatives que et donaran recursos per encarar el procés de cerca de feina i superar satisfactòriament els processos de selecció. Aquestes activitats formen part del Programa d'Orientació i Millora de l'Ocupabilitat, juntament amb al servei personalitzat d'assessorament en la definició de la carrera professional i la cerca de feina i la borsa de treball.

Consulta les properes activitats a tots els campus de la UPC