Actualitat del Gabinet de Relacions Internacionals i Empresa.

Convocatòria de beques MAEC-AECID de Cooperació Universitària i Científica per al Desenvolupament, curs 2015-2016
Termini per a la presentació de sol·licituds a l'AECID, per a qui vulgui realitzar Màsters : 25 de febrer.
Ampliat el termini de presentació de sol·licituds per a la convocatòria de beques Erasmus Mundus AREAS+ (beques per realitzar estades a universitats del Sud-Est asiàtic o Índia, del grup AREAS+)
Termini: 26 de febrer.
Pràctiques Eurofund a Irlanda, per a joves titulats  ----[NOU]
Termini: 27 de febrer.
´
Convocatòria de beques Erasmus Mundus "Nova Domus", per marxar als Estats Units o Canadà. (Termini ampliat fins al 28/02/2015)
Termini: 28 de febrer
17 Beques AVENIR d'Excel·lència a França per a estudiants espanyols
Termini: 1 de març
Convocatòria de beques Erasmus Mundus "ELARCH", amb Amèrica Llatina
Termini: 1 de març
Beques Iberoamèrica per a Joves Professors, Investigadors i Alumnes de Doctorat. Santander Universidades 2015. ---[NOU]
Termini: 2 de març.
Beques "Culturex" del Ministerio, per a joves titulats, per a formació pràctica en gestió cultural per a joves espanyols en l'exterior, en institucions culturals, i en oficines culturals i comercials de les embaixades d'Espanya----[NOU]
Termini: 5 de març
Pràctiques per a joves titulats en el Comitè de les Regions (CDR) ---- [NOU]
Termini: 31 de març
Pràctiques al Comitè Econòmic i Social (CESE)----[NOU]
Termini: 31 de març
Beques del govern de Taiwan
Termini: 31 de març per ambdues convocatòries.
-BECA TAIWAN 2015:
Fins a 3 beques per a espanyols.
-BECA HUAYU 2015:
Fins a 11 beques per a espanyols.
Convocatòria adreçada als espanyols interessats en aprendre xinès mandarí durant un any o bé sis mesos a Taiwan.
Convocatòria de beques del Govern Xinès "Chinese Goverment Scholarship 2015-2016" (CSC).
Termini: 1 d'abril.
Beques CSC per estudiar un Màster o Doctorat al Beijing Institute of Technology (BIT, Xina)
Termini: 10 d'abril

· Fins a 3 beques per a espanyols.

· Convocatòria adreçada als estudiants espanyols interessats en cursar els seus estudis de Grau, Mâster o Doctorat a Taiwan.

· BECA HUAYU 2015:

· Fins a 11 beques per a espanyols.