Biblioteca BCBL: Notícies Febrer-2015

Estudi bibliomètic de les escoles del Campus Baix Llobregat: EETAC i ESAB

Informe que analitza la producció científica de les dues escoles del Campus Baix Llobregat, l'Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aerospacial de Castelldefels (EETAC) i l'Escola Superior d'Agricultura de Barcelona (ESAB) durant el 2014.

Novetats a DRAC
En el butlletí núm. 13 hi trobareu les novetats que s'han implementat a DRAC en el últim trimestre de 2014

Bibliografia recomanada a les guies docents

Des d'aquest portal podeu consultar la bibliografia citada a la guia docent de les vostres assignatures. Podreu accedir al text complet si està disponible, veure si la biblioteca disposa de la còpia en paper o fer la reserva en línia.

Guia ràpida per a publicar en accés obert
A l'apartat d'accés obert de la pàgina Pública! Eines i recursos per a l'edició i publicació acadèmica trobareu una breu guia de com publicar en accés obert.

Noves adquisicions (gener)
23 noves adquisicions de la BCBL, en paper. Activeu el servei "d'alertes" (del catàleg) per estar al dia de les novetats

Co-Author Index
Co-Author Index és un producte creat pel Grupo de Evaluación de la Ciencia y la Comunicación Científica (EC3) de la Universidad de Granada, que permet conèixer quins són els hàbits i pràctiques de coautoria dels investigadors espanyols en els diferents camps i disciplines en què s'orgnitza el coneixement científic