Cloenda MartXXI. Municipi Viladecans

Acte de cloenda dels alumnes de Viladecans participants en l'edició 2017 de Mart XXI.
Cloenda MartXXI. Municipi Viladecans

El dia 5 d'abril vam acollir al nostre Campus la cloenda del projecte Mart XXI 2017 del municipi de Viladecans. Noies i nois de 3r i 4t d'ESO han treballat en diferents grups sobre sensors, robots, telecomunicacions, coets, alimentació, colònia, aigua, sostenibilitat i energia.

En aquesta edició han participat alumnes de 8 centres educatius de Viladecans: els col·legis Sagrada Família, Goar i Teide i els instituts Miramar, Torre Roja, Sales, Josep Mestres i Busquets i de Viladecans. I, durant l'acte de cloenda han exposat els seus treballs i s'han lliurat els diplomes de participació.

Al projecte, a més de Viladecans, hi participen altres municipis del Baix Llobregat i la UPC, està recolzat per l'Àrea d'Educació de la Diputació i compta amb la col·laboració del Departament d'Ensenyament.

El projecte Mart XXI, és possible una colònia humana al planeta Mart?, té com a voluntat orientar, motivar, estimular i presentar la ciència de manera atractiva i d'aquesta manera reforçar l'autoconfiança i la capacitat de treball en equip.