Jornades d'Innovació al Campus del Baix Llobregat.

Aprofita aquestes jornades d'innovació i empreses al nostre Campus i descobreix els teus talents!
Jornades d'Innovació al Campus del Baix Llobregat.

Coincidint amb els Fòrums d'estudiants de l'EETAC i ESAB, hem organitzat els dies 3, 4 i 5 de maig, conjuntament amb l'Ajuntament de Castelldefels, unes Jornades d’Innovació al Campus del Baix Llobregat amb l'objectiu de posar en contacte tots els agents de l'ecosistema d'innovació del campus entre ells i amb les principals empreses del territori.

Podeu participar en els següents actes previstos:

- Dia 3 - Jornada per donar a conèixer i captar Talent: Fòrums Aorotelecom i Fòrum Bioenginy i Sessions de Speed Dating. Cal inscriure's al següents enllaços (fins al 27/04). Empreses. Estudiants.

- Dia 4 Tech! Networking entre les empreses del RDIT, investigadors del Campus i principals empreses del territori i Brown bag lunch gratuït per als participants. Cal inscriure's al següent enllaç abans del 28/04. Inscripció networking.

Dia 5. Eines per innovar: Panell Vies de finançament  i oportunitats Doctorat Industrial a les empreses, casos d'èxit i propostes de futur. Inscripcions.

Ens trobem a la Setmana de la Innovació per consolidar-la com a trobada anual al Campus d'empreses, investigadors, estudiants i Alumni. És una oportunitat per donar a llum a noves idees i projectes.

Us hi esperem!