Sou a: Inici / Notícies / Dimarts 28 d'abril - Acte de lliurament del Premi Cangur del Campus del Baix Llobregat 2015

Avui dimarts 28 d'abril a les  18:00 tindrà lloc l'acte de lliurament del Premi Cangur del Campus del Baix Llobregat 2015 a la sala d'actes de l'EETAC. Aquest guardó es dóna als millors classificats en cada nivell  entre els participants del Campus del Baix Llobregat al  Concurs internacional de matemàtiques Cangur . L' Escola Superior d'Agricultura (ESAB) i l'Escola d'Enginyeria de Telecomunicacions i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC) fan possible aquesta distinció.

L'acte comptarà amb la presència del Sr. José Manuel Yúfera , delegat del rector de la UPC al Campus del Baix Llobregat, del  Sr. Xavier Jarque,president de la   Societat Catalana de Matemàtiques , i del  Sr. Adolfo Juncosa, president de l’Aula Sènior de Castelldefels.

Llista de premiats:

• Nivell 1 (3r ESO) Miguel Angel Pérez Bas del Col·legi Santo Àngel de Gavà
  • Nivell 2 ( 4t ESO) Gerard Romero Bujalance del Col·legi Sant Gabriel de Viladecans.

• Nivell 3 (1r Bat) Imma Villanueva Baixarias del Col·legi Pineda del'Hospitalet de Llobregat

• Nivell 4 (2n Bat) Sabin Gurun de l'Institut Josep Lluís Sert deCastelldefels