El 13 de juliol es presentaran les cerveses del Taller-Curs de cervesa artesana realitzat a l'ESAB.

Degustació i tria de la cervesa de Campus 2017.

Alumnes participants al Taller-Curs d'elaboració de cervesa artesana, organitzat el passat mes de juny al Campus de la UPC a Castelldefels, van aprendre a elaborar dues receptes diferents de cervesa artesana. Ambdues cerveses seran presentades a la comunitat universitària el proper 13 de juliol, a través d'una degustació en la que es triarà la que podria ser la primera cervesa del campus.

Al curs, impartit per professionals del sector de la cervesa artesana  Hazte un Litro (obriu en una finestra nova)FanatikBeer(obriu en una finestra nova), els participants han pogut fer proves amb diferent tipus de malta i llevats, a més de veure tot el procés d'elaboració, fermentació i embotellament de la cervesa.

Després de la degustació, s'organitzarà una fideuà popular a l'espai que hi ha entre les Escoles del Campus.