Sou a: Inici / Notícies / Els màsters de l'EETAC premiats amb una beca de la Fundació Catalunya La Pedrera

El MASTEAM i el MAST, màsters de l'EETAC, han estat premiats cada un amb una beca atorgada per la Fundació Catalunya-La Pedrera. Aquesta beca serà assignada a un dels seus estudiants del curs 2014/15.
Pel que fa al MASTEAM, la dotació econòmica rebuda serà de 10.000 € i per al MAST, serà de 7.500 €.
Els candidats hauran de ser de nacionalitat espanyola i acreditar un bon expedient acadèmic. El criteri per a becar a l'estudiant serà l'excel·lència. Les candidatures dels estudiants seran proposades pel mateix equip coordinador del màster i la decisió es prendrà conjuntament entre la direcció del màster i la Fundació.
Els màsters inclosos en el programa de beques de la Fundació Catalunya-La Pedrera es realitzen a Catalunya i s'han considerat excel·lents tenint en compte la seva projecció internacional. Són impartits en llengua anglesa, amb professorat de prestigi i amb una clara orientació a la investigació.
Més informació:
Becas Másteres de Excelencia

Més informació:
Becas Másteres de Excelencia

Aprofita i vine a la Jornada Ara Màster UPC que organitzem el proper 19 de maig de 12 a 17h a l'estand mòbil entre les Escoles del Campus i coneix amb més detall els programes, les sortides professionals, etc. Resol els dubtes i gaudeix d'una atenció personalitzada i a la teva mida!