Sou a: Inici / Futur Estudiantat / Noticies Universitat-Empresa / Concurs de talent JUMPING TALENT - Universia

Concurs de talent JUMPING TALENT - Universia

Participa en  JUMPING TALENT 2015.

L'esdeveniment tindrà lloc el proper 26 de març i reunirà a dotze empreses multinacionals amb els 108 millors joves talents. Durant un dia, tots els estudiants i recent titulats superaran una sèrie d'entretingudes proves, junt als directius de RRHH de les esmentades empreses, les que comptaran amb atractius programes de pràctiques i primera feina per aquells que vulguin comptar amb els joves Jumping Talent.

Les empreses participants busquen el futur de les seves entitats i ofereixen programes de pràctiques professionals amb formació a la companyia o de primera feina als finalistes.
Si ets estudiant dels últims cursos de carrera o Màster i/o recent titulat universitari, tens un nivell alt d'Anglès, has viscut alguna experiència professional i busques nous reptes...Aquesta és la teva oportunitat... Dotze empreses busquen Talent en Jumpig Talent!

Quines titulacions busquem?

•Perfils Técnics: Telecomunicacions (Sistemes de Telecomunicació), Informàtica, Telemàtica, Organització Industrial, Matemàtiques, Físiques, Estadística, etc.
•Perfils Negocio: ADE, Econòmiques, Dret, dobles llicenciatures (Dret+ADE, Periodisme+ADE, Marketing, ADE+Telecomunicació, etc.)

Podreu trobar tota la informació a la següent URL (on els interessats i interessades poden inscriure's):