Sou a: Inici / Futur Estudiantat / Noticies Universitat-Empresa / Projecte emprenedoria - turisme

Projecte emprenedoria - turisme

EMPRENEDORS SINGULARS DE BARCELONA, ha organitzat un nou projecte d'innovació emprenedora el KNOWLEDGE CONTAINER FANTASTIC TOUR ( KCFT ) en col·laboració amb la GRIMALDI LINES.
Quan 25/03/2015
On Emprèn UPC ubicat a l'edifici C6 del Campus Nord UPC
Afegeix al teu calendari vCal
iCal
Vols reptes de futur? Creus que els teus reptes emprenedors estan lluny de realitzar-se?
Estem liderant projectes disruptius que busquen donar solucions als problemes de futur per a una societat amb problemes de mobilitat, amb el suport de grans entitats i universitats.

El teu coneixement, les teves aprenentatges vitals, la teva il·lusió i, sobretot, les teves ganes de fer del món un lloc millor, seran ben rebudes.

Busquem idees emprenedores singulars que des de qualsevol àmbit de coneixement puguin aportar alguna idea o projecte aplicable al Turisme Accessible oa la seguretat de les persones en els viatges.
Objectiu

Buscar reptes per donar solucions als problemes de futur per a una societat amb problemes de mobilitat.

Projecte

A qui s'adreça
Nous reptes per a un futur apassionant, si creus que la teva opció de futur pot ser un projecte emprenedor.

Emplena el formulari en cas de voler assistir a la presentació

Organitzat a la UPC
Per Emprèn UPC i Gabinet de Sostenibilitat i d'Igualtat d'Oportunitats

A bord d'un vaixell de la companyia i durant el trajecte de Barcelona a Roma, anem a donar-li forma a idees i projectes relacionats amb el Turisme accessible ia projectes relacionats amb la seguretat de les persones en els viatges.

Es tracta de crear uns grups de treball que acompanyats per professionals en l'acceleració de negocis generin un output tangible. Durant les 20+20 hores de la travessa, tindrem ocasió de definir millor noves oportunitats de negoci en l'economia digital aplicada a necessitats tradicionals , crear un model de negoci , concretar les necessitats tecnològiques del projecte i estructurar la seva entrada al mercat.

Metodología

Funcionem a través de la metodologia co-working (creació de projectes de manera col·lectiva).

Escoltarem totes les teves propostes i les transformarem en el teu projecte personal amb l'ajuda dels nostres experts. I si encara no et veus capaç de desenvolupar un projecte personal, també ets benvingut. Per què? Un dels nostres principals projecte gira entorn del turisme accessible i tenim un lloc al nostre costat per a tu.