Sou a: Inici / Futur Estudiantat / Noticies Mobilitat / Convocatòria de beques del projecte Erasmus Mundus “AREAS+” de beques de la UE

Convocatòria de beques del projecte Erasmus Mundus “AREAS+” de beques de la UE

Us informem que a data 8 d'octubre s'ha obert la segona convocatòria de beques del projecte Erasmus Mundus “AREAS+” de beques de la UE (consorci d’universitats europees i del sud-est asiàtic del qual la UPC forma part).

En el marc de “AREAS+” hi ha beques per marxar al sud-est asiàtic (outgoings EU->AS) ; i també n’hi ha beques perquè vinguin estudiants, professors o PAS d’aquests països (AS->EU). Veure PDF adjunt.

En aquesta segona convocatòria, s’oferiran beques només de “target group 1” (TG1): per a persones que siguin de les universitats sòcies del projecte.

Us preguem que si us plau feu difusió d'aquesta convocatòria entre els potencials interessats de la vostra unitat que vulguin realitzar una estada acadèmica al Sud-est asiàtic (estudiants de Grau, Doctorat, professors, post-doc).

El termini de presentació de sol·licituds és fins al 16 de desembre de 2014.

La possible incorporació dels becaris es preveu al llarg de l’any 2015.

Informació a través del web AREAS+:

www.areas.polito.it (apartat "applications").

Sol·licitud a través de la plataforma:

o el link a aquesta, a través del web AREAS+ (link anterior).

Aquesta informació estarà disponible properament també al web d'aquest Gabinet:

www.upc.edu/sri

(apartat "notícies" de la portada).