Sou a: Inici / Futur Estudiantat / Noticies Universitat-Empresa / Convocatòria Erasmus+pràctiques 2015-2016.

Convocatòria Erasmus+pràctiques 2015-2016.

Us informem que s'ha publicat a la web del Servei de Gestió Acadèmica la convocatòria Erasmus+ pràctiques 2015/2016 i que podeu consultar a l'enllaç següent:

Enguany s'han introduït un seguit de canvis a la gestió de la convocatòria que us resumim a continuació:

1. La convocatòria restarà oberta permanentment fins el dia 31 de maig de 2016. D'aquesta manera, les persones interessades disposen de més temps per contactar amb les empreses que amb una convocatòria tancada.
2. Les sol·licituds s'enviaran per e-mail directament a sga.mobilitat@upc.edu. Se'ls donarà avís de recepció i, si escau, s'avisarà de les mancances o la necessitat d'esmenes.
3. Totes les sol·licituds presentades durant el mes seran resoltes abans de finalitzar el mes següent. Cada resolució mensual, que es considerarà parcial, serà comunicada via mail als interessats i a cada centre.
4. Abans del 30 de juny de 2016 es farà una resolució definitiva que inclourà totes les sol·licituds resoltes amb anterioritat.
5. Els sol·licitants que vulguin fer una estada de mobilitat per fer, exclusivament, pràctiques no curriculars hauran de formalitzar una matrícula seguint les instruccions facilitades per PRISMA. D'aquesta manera tindran una vinculació amb la UPC mentre realitzin la seva estada de mobilitat internacional i es podran incorporar al SET.