SERVEIS

Serveis

Posem a la teva disposició sales de treball en grup i espais diferents d'estudi i de descans.

Descobreix més espais

T'oferim 12 sales (plantes 1 i 2) adreçades als usuaris que necessitin un espai per a l'estudi o el treball col·lectiu:

• 3 sales (planta 1): sense reserva
  • 9 sales (planta 2): amb reserva

Més informació

T'oferim la possibilitat d'utilitzar el carnet UPC al mòbil per fer ús del servei de préstec.

Carnet al mòbil

La BCBL et presta ordinadors portàtils, tauletes i altres equipaments (pendrives, cadenats, claus pels armariets, auriculars...)

Equipaments en préstec

La biblioteca del campus ofereix un servei destinat a l'estudiantat de l'EEABB que cursin assignatures on es fan maquetes de paisatgisme. L'estudiantat podrà fer ús dels dos serveis o només el Taller o el Pàrquing de maquetes. Si voleu utilitzar-lo passeu pel taulell Planta 0 (Taulell de préstec de la Biblioteca)

Taller de maquetes

Taller de maquetes de la BCBLEl taller de maquetes està ubicat dins la sala "Llegeix" que està ubicada dins la planta 1 de la biblioteca. L'espai consta de:

• 2 Taules grans i 12 seients
  • Escombra, recollidor i dipòsit de deixalles
  • 2 Kits d'eines per a treballar amb els materials de les maquetes. El kit d'eines es presta per hores al servei de préstec de la planta 0. El material fungible l'haurà de portar l'estudiantat (cola, cartró, etc...)

kit d'eines taller de maquetes

Pàrquing de maquetes

La biblioteca ofereix un espai per a guardar maquetes a mig treballar durant el curs acadèmic.

Funcionament del servei:

• Horari del servei: dins l'horari de préstec de la biblioteca (8:30-19:30)
  • El servei s'ofereix al taulell de préstec de la biblioteca (planta 0). Es registraran les dades de la maqueta de l'estudiant. L'estudiant podrà guardar o recollir la maqueta les vegades que siguin necessàries durant el curs acadèmic.
  • L'espai d'emmagatzematge s'ubica a una sala d'ús intern de la planta 1 de la biblioteca.
  • El personal de la biblioteca serà l'encarregat de guardar o recollir la maqueta dins la sala d'emmagatzematge. La biblioteca no es fa responsable de possibles desperfectes.
  • La biblioteca podrà emmagatzemar la maqueta durant un curs acadèmic, un cop finalitzi el curs, l'estudiant haurà d'endur-se la maqueta.

Et donem suport, informació i assessorament sobre tot allò relacionat amb l’edició, publicació i difusió de la producció científica: cerca d'informació especialitzada, gestió bibliogràfica, identificadors d'autors, avaluació de les publicacions, estudis bibliomètrics, suport a acreditacions, sexennis, gestió de la propietat intel·lectual...

Carta de serveis

Consulta la carta de serveis que t'ofereix la Biblioteca BCBL per ajudar-te en les teves investigacions.

Estudis Bibliomètrics del Campus del Baix Llobregat
  • Pots consultar el llistat d'estudis bibliomètrics elaborats per la biblioteca, a UPCommons, els trobaràs en format PDF.

• Si vols consultar-los en format visual, t'oferim la consulta en versió interactiva:

Et presentem la carta de serveis de suport a la docència que té com a objectiu fer difusió dels principals recursos i serveis que les biblioteques oferim al PDI

Accés

T'oferim aquest servei de campus, orientat als usuaris del Campus del Baix Llobregat (PDI, PAS i estudiants), en mode d'ús d’autoenregistrament i autoedició de vídeos relacionats amb l'activitat docent i aprenentatge de la universitat.

Més informació

El servei d'Autoenregistrament Audiovisual que s'ofereix des de la Biblioteca CBL, disposa d'equipament per a la realització i gravació de pòdcasts en col.laboració amb l'EETAC. L'espai per gravar podcasts, compta amb el material necessari per fer aquest tipus de produccions i disposa de 4 llocs adequadament equipats. Si vols fer-ne ús, demana-ho a través de la cita prèvia del Servei de Suport Audiovisual del Campus, i afegeix que vols fer servir l'equipament pòdcast a les observacions del formulari de la cita.

Aquest equipament està disponible per tota la comunitat del Campus del Baix Llobregat, estudiants, professors i PAS de totes les escoles i unitats del CBL

Més informació

La BCBL està situada dins del Parc Mediterrani de la Tecnologia (PMT). Aquestes empreses i entitats poden fer ús de la biblioteca i gaudir dels serveis gratuïts i de pagament que la BCBL els ofereix.

Serveis per empreses

La BCBL t'ofereix la possibilitat d'imprimir els teus treballs des del mòbil, tauleta, PC o portàtil als equips multifunció del Campus.

Consulta les instruccions del campus

La BCBL disposa de 40 armariets/guixetes distribuïts a la planta 0 i dins l'aula de formació (planta 1).

Préstec de claus pels armariets

La BCBL envia i publica 2 butlletins mensuals:

• Butlletí mensual amb notícies destinades al Personal Docent Investigador (PDI) del campus.
  • Butlletí mensual amb notícies destinades als estudiants i Personal d'Aministració i Serveis (PAS) del campus.

Consulta els butlletins mensuals de la Biblioteca

Consulta els butlletins anteriors al mes de març 2017

T'ho posem més fàcil! Retorna els llibres que tens en préstec a l'hora que vulguis, a la bústia que trobaràs abans d'entrar a l'edifici D7 (edifici de la biblioteca).

Bústia de retorn

Darrera actualització: 16/10/2023