OFICINA DE SUPORT A LA DOCÊNCIA (On trobar-nos)

Contacte Online: demana.upc.edu/osdcbl/login.php

HORARI D'ATENCIÓ (Oficina/Registre/Dies tancament)

Telèfon: 93 552 35 02

Telèfon d'atenció a la matrícula:        93 552 35 55 (només dies de matrícula no presencial/per internet)

Adreça: Edifici de Campus (D7). Carrer Esteve Terrades, 10. 08860. Castelledefels. CAMPUS BAIX LLOBREGAT.

Academic Information (online attention)

SIA (Sist. Inf. Acadèmica)

E-secretaria

Banner_Seu_Electronica

Sou a: Inici / Els Serveis / Catàleg de Serveis / Informació i Tràmits acadèmics / EETAC / Accés als Estudis / Acceso para estudiantes extranjeros/Admission for foreign students / OMI - International Mobility Office / Oficina de Movilidad Internacional / Oficina de Mobilitat Internacional

(Versión en castellano)

(Versió en català)

OMI - International Mobility Office(English version)

The UPC’s International Mobility Office (OMI) is in charge of providing foreign students with general information on enrolling at the UPC’s schools and details of the legal requirements they will be expected to fulfil during their stay.

IMPORTANT:

If you are a foreign student who is enrolling in a course at the Baix Llobregat Campus for the first time, you are required to visit the International Mobility Office (OMI), where you will be given important information.

You will also have to visit the OMI if you need to renew your TIE card.

Please consult information for international students in the following link.

Find our contact details here.

OMI - Oficina de Movilidad Internacional (versión en Castellano)

La UPC dispone de la Oficina de Movilidad Internacional (OMI), encargada de facilitar información general de acogida a los estudiantes extranjeros que se matriculan en las escuelas de la UPC y de entregar información importante sobre los trámites legales que estos estudiantes deben hacer.

IMPORTANTE:

Todos los estudiantes extranjeros que se matriculan por primera vez en cualquier estudio de los que se imparten en el Campus del Baix Llobregat, deben dirigirse a la Oficina de Movilidad Internacional (OMI) para recibir información importante.

También deberán dirigirse a esta Oficina los estudiantes que necesiten renovar su tarjeta TIE.

Por favor consulta la información para estudiantes internacionales en el siguiente enlace.
Los datos de contacto con la OMI las puedes consultar en el siguiente enlace.

OMI - Oficina de Mobilitat Internacional (versió en Català)

La UPC disposa de l'Oficina de Mobilitat Internacional (OMI), encarregada de facilitar informació pels estudiants UPC que volen marxar de mobilitat.

Pots consultar la informació sobre la mobilitat dels estudiants de la UPC al següent enllaç.

Les dades de contacte amb l'OMI les podeu consultar en aquest enllaç