OFICINA DE SUPORT A LA DOCÊNCIA (On trobar-nos)

Contacte Online: demana.upc.edu/osdcbl/login.php

HORARI D'ATENCIÓ (Oficina/Registre/Dies tancament)

Telèfon: 93 552 35 02

Telèfon d'atenció a la matrícula:        93 552 35 55 (només dies de matrícula no presencial/per internet)

Adreça: Edifici de Campus (D7). Carrer Esteve Terrades, 10. 08860. Castelledefels. CAMPUS BAIX LLOBREGAT.

Academic Information (online attention)

SIA (Sist. Inf. Acadèmica)

E-secretaria

Banner_Seu_Electronica

Sou a: Inici / Els Serveis / Catàleg de Serveis / Informació i Tràmits acadèmics / EETAC / Accés als Estudis / Adaptació per Extinció dels estudis / Adaptació de l'Enginyeria Tècnica d'Aeronàutica, especialitat en Aeronavegació al Grau en Enginyeria d'Aeronavegació

Des del 30/09/2015 l'Enginyeria Tècnica Aeronàutica, especialitat en Aeronavegació és una titulació extingida, és a dir, els estudiants a qui els manquin per superar algún crèdit ja no estan a temps de titular-se i s'haurien d'adaptar al Grau en Enginyeria d'Aeronavegació que la va substituir.

Consulta la taula d’equivalències entre les assignatures de l'Enginyeria Tècnica Aeronàutica, especialitat en Aeronavegació i les assignatures del Grau en Enginyeria d'Aeronavegació perquè puguis saber les assignatures que pots adaptar:

Taula adaptació de l'Enginyeria Tècnica Aeronàutica, esp. Aeronavegació al Grau en Enginyeria d'Aeronavegació

El Grau en Enginyeria d'Aeronavegació va iniciar la seva extinció al curs 2015-2016 i s'ha substituït pel Grau en Enginyeria de Sistemes Aeroespacials (mencions Aeronavegació i/o Aeroports). Per tant, els estudiants de l'Enginyeria Tècnica Aeronàutica, especialitat en Aeronavegació si volen continuar els seus estudis hauran de passar un doble procés d'adaptació per finalment cursar el Grau en Enginyeria de Sistemes Aeroespacials (mencions Aeronavegació i/o Aeroports). Trobaràs la informació sobre l'adaptació del Grau en Enginyeria d'Aeronavegació o del Grau en Enginyeria d'Aeroports al Grau en Enginyeria de Sistemes Aeroespacials al següent enllaç.

NOTA:

L’extinció dels estudis de Doble Titulació entre l’Enginyeria Tècnica d’Aeronàutica, especialitat en Aeronavegació i l’Enginyeria Tècnica de Telecomunicació, especialitat en Sistemes de Telecomunicació s'ha fet seguint el calendari d’extinció de cada un d’aquestes dos estudis.

Sol·licitud:

Si després de llegir aquestes instruccions vols demanar l’adaptació al Grau CAL QUE US CONNECTEU A LA SEGÜENT ADREÇA D'INTERNET i que tramiteu telemàticament la vostra sol·licitud des de TRÀMITS --> Sol·licitud d'Adaptació al nou Grau.

Termini:

En el següent enllaç trobaràs les dates clau d'aquest procés.

Oficina responsable:

Oficina de Suport a la Docència