OFICINA DE SUPORT A LA DOCÊNCIA (On trobar-nos)

Contacte Online: demana.upc.edu/osdcbl/login.php

HORARI D'ATENCIÓ (Oficina/Registre/Dies tancament)

Telèfon: 93 552 35 02

Telèfon d'atenció a la matrícula:        93 552 35 55 (només dies de matrícula no presencial/per internet)

Adreça: Edifici de Campus (D7). Carrer Esteve Terrades, 10. 08860. Castelledefels. CAMPUS BAIX LLOBREGAT.

Academic Information (online attention)

SIA (Sist. Inf. Acadèmica)

E-secretaria

Banner_Seu_Electronica

Acceso para estudiantes extranjeros/Admission for foreign students

Sou a: Inici / Els Serveis / Catàleg de Serveis / Informació i Tràmits acadèmics / EEABB / Accés als Estudis / Acceso para estudiantes extranjeros/Admission for foreign students

Acceso para estudiantes extranjeros/Admission for foreign students

Here you can find the information of the OMI (International Mobility Office) and the information that the International Relations Service provides international students and the information related to the NIE card renewal. / Aquí podrás encontrar la información de la OMI (Oficina de Movilidad Internacional) que el Servicio de Relaciones Internacionales facilita a los estudiantes internacionales y la información relacionada con la renovación del NIE.

Procedures for foreign students / Trámites de los estudiantes extranjeros

Here you can find the information that the International Relations Service provides international students and the information related to the NIE card renewal. / Aquí podrás encontrar la información que el Servicio de Relaciones Internacionales facilita a los estudiantes internacionales y la información relacionada con la renovación del NIE.

Llegir Més