Reconeixement per activitats d'extensió universitària

Estudiants de Grau

CONSIDERACIONS GENERALS

Es poden reconèixer un màxim de 6 crèdits ECTS (optatius).

Les activitats susceptibles de ser reconegudes es podran consultar per l'eSecretaria, escollint  “UPC – ACT.EXTENSIÓ UNI” al desplegable del marge superior dret "Selecciona un expedient" (moure el cursor en la finestra desplegable).

Tipus de reconeixements:

A) RECONEIXEMENT PER ACTIVITATS UPC

Poden sol·licitar el reconeixement de crèdits per activitats universitàries culturals, esportives, de representació estudiantil, solidàries i de cooperació aprovades per la UPC, consulta-les al següent enllaç.

B) RECONEIXEMENT PER ACTIVITATS DE LES ESCOLES I CAMPUS DEL BAIX LLOBREGAT

En el següent enllaç podreu consultar el catàleg d’activitats proposades per les Escoles i Campus Baix Llobregat.
El catàleg d'activitats exclusives pels estudiants de l'EETAC el pots consultar a la web de l'escola.

Com sol·licitar el reconeixement de crèdits?

1. La sol·licitud i inscripció a l'activitat es realitza a la Unitat que organitza l'activitat en el termini i procediment que la Unitat determini.

2. Un cop finalitzada l'activitat, la Unitat organitzadora de l'activitat la introduirà a l'eSecretaria de l'estudiant.

3. En el moment de l’última matrícula dels estudis de grau i mentre quedin crèdits optatius per cursar a l'estudiant se li activarà la opció  de "Reconeixement d'activitats" al menú "TRÀMITS" a l'eSecretaria, on l'estudiant haurà de seleccionar les activitats que finalment vol reconèixer i abonar l'import del reconeixement. (podeu veure un exemple al següent enllaç).

C) RECONEIXEMENT PER IDIOMES

Aquí trobaràs tota la informació sobre el reconeixement de crèdits en els graus i en el primer i segon cicles.

Com sol·licitar el reconeixement?

1. Un cop realitzada l'activitat l'estudiant ha de presentar la sol·licitud de reconeixement de crèdits, juntament amb documentació acreditativa d'haver realitzat l'activitat (original i fotocòpia o fotocòpia compulsada), a l’Oficina Oberta.

2. Un cop mecanitzat a Prisma el reconeixement sol·licitat l'estudiant rebrà comunicació a l'adreça institucional UPC
de correu electrònic per tal de que pugui abonar l'import del reconeixement que trobarà a l'opció "Impresos i pagaments" del menú "MATRÍCULA" a l'eSecretaria (podeu veure un exemple al següent enllaç).

Oficina responsable:

Oficina de Suport a la Docència