Sou a: Inici / Els Serveis / CBLTIC / Suport TIC a la docència / Escriptoris virtuals per a la docència

Escriptoris virtuals per a la docència

Descripció

Per la realització de les tasques docents,  tant l'estudiantat com el professorat disposen d'escriptoris virtuals per a poder executar programari, aplicacions, sistemes d'informació i serveis TIC docents. Aquests escriptoris virtuals es basen en el projecte Ravada (desenvolupat a la UPC) i s'executen sobre infraestructura de la Universitat. Proporcionen als usuaris un accés des de qualsevol ubicació i des de qualsevol dispositiu per poder desenvolupar les seves activitats docents.

Àmbit de prestació del servei

Aquest servei es presta a l'estudiantat i al professorat

• des de dins de la xarxa UPC, accedint directament al servei com indicarà el professorat de l'assignatura o
  • des de fora de la xarxa UPC, fent servir UPClink.

Accés al servei

Per tal d'accedir al servei, cal configurar a l'equip des d'on es connectarà l'usuari segons les instruccions detallades als manuals. En els equips UPC on aquesta configuració ja estigui realitzada, només caldrà accedir-hi al servei segons les indicacions del professorat i fer servir les credencials UPC.

En el cas de l'EETAC, l'accés al servei és únic i a través de l'adreça web https://virtualdesktops-eetac.upc.edu

Suport

Manual ràpid d'usuari

Per qualsevol petició, consulta o incidència obre un tíquet a CBLTIC