Sou a: Inici / Esdeveniments / Acte inauguració Setmana Ciència 2019 i conferència Aula Sènior

Acte inauguració Setmana Ciència 2019 i conferència Aula Sènior

12/11/2019 de 18:00 a 20:00
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal
INAUGURACIÓ SETMANA DE LA CIÈNCIA, a la Sala d'Actes de l'Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC, UPC), Carrer d'Esteve Terradas, 7, al Campus del Baix Llobregat de la UPC a Castelldefels.

• ACTE INAUGURAL, amb la presència de l'Alcaldessa, Sra. María Miranda, del Regidor d'Hisenda i Universitats, Sr. Jordi Vendrell i del delegat del Rector a la UPC, Dr. José Manuel Yúfera.
  • PRESENTACIÓ PROJECTE NIGHTUP, a càrrec de l'ICFO.

Conferència: "L'exploració de la lluna" a càrrec del professor de l'EETAC, Jordi Gutierrez.

Aula d' Extensió Universitària Senior de divulgació per públic a partir de 55 anys,

- Per assistir a les conferències és imprescindible acreditar que s'ha abonat la cuota del curs 2019-2020 de 55 euros.

- Informacions i inscripcions: senior2010upc@gmail.com