Sou a: Inici / Notícies / Activitats al Campus amb motiu de la 24a Setmana de la Ciència.

Activitats al Campus amb motiu de la 24a Setmana de la Ciència.

Del 8 al 17 de novembre del 2019 tindràn lloc moltes activitats emmarcades en la Setmana de la Ciència. De l'11 al 16, descobreix les conferències que impartirem des de les Escoles del Campus.
Activitats al Campus amb motiu de la 24a Setmana de la Ciència.

El dia 12 de novembre,  l'Ajuntament de Castelldefels organitza conjuntament amb  l'Aula d'Extensió Universitària Sènior l'Acte d'inauguració de la Setmana de la Ciència 2019.

L'Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC), el dia 13 de novembre ofereix la conferència: "Programa Apollo: 50 anys de l'arribada de l'home a la Lluna", a càrrec de Rafael Clemente que aquest any ha publicat el seu tercer llibre sobre temes relacionats amb l'exploració espacial.

La xerrada s'adreça a estudiantat de 4t d'ESO, Batxillerat i/o cicles formatius de Grau Superior, però està oberta a totes les edats. Tindrà lloc el dimecres 13 de novembre d'11h a 12h30 a la sala d'actes de l'EETAC.

Podeu seguir-la a través del següent enllaç: https://tv.upc.edu/continguts/conferencia-programa-apol-lo-50-anys-de-larribada-a-la-lluna

I si voleu enviar preguntes al conferenciant a través de Twitter, podeu fer-ho indicant el hashtag #EETAC_Apollo i les anirem responent.

El 15 de novembre, l'Escola Superior d'Agricultura de Barcelona (ESAB), amb el professor Xavier Flotats impartirà la conferència "Gasos Renovables:vector energètic per l'economia circular"

Us hi esperem!