Arribem a Mart! Èxit de les missions de les dues edicions del 2017.

El projecte d'acompanyament a l'escolarització, Mart XXI: és possible una colònia humana al planeta Mart?, ha finalitzat amb èxit les dues edicions previstes per aquest 2017.
Arribem a Mart! Èxit de les missions de les dues edicions del 2017.

Durant el mes de gener i febrer del 2017 s'han dut a terme les edicions 20 i 21 del projecte, que compta amb l'ajuda de la Diputació de Barcelona des del 2008. En aquests 9 anys i 21 edicions han pogut gaudir del projecte un total de 1609 alumnes de diferents centres de secundària procedents de municipis de la demarcació de Barcelona i de la comarca del Baix Llobregat.

En aquestes dues edicions del 2017, a banda dels municipis que ja participen habitualment, Castelldefels, Gavà, El Prat de LLobregat, Sant Just Desvern, Sant Vicenç dels Horts i Viladecans, hem comptat per primera vegada amb la participació de Santa Coloma de Cervellò, Sant Feliu de CodinesVallirana. (obriu en una finestra nova)

Els municipis han valorat molt positivament la participació al projecte, i molts centres ja l'han incorporat en les seves estratègies d'acompanyament a l'escolaritat.

+Info sobre el projecte Mart XXI: http://www.upc.edu/cienciatec-pmt/ca/act15-16/mart21/mart-xxi-es-possible-una-colonia-humana-a-mart