Sou a: Inici / Notícies / Cloenda dels projectes SmartSchool i llaminadures saludables amb l'Escola Els Pins de Castelldefels.

Els passats 30 de maig i 6 de juny van tenir lloc al nostre Campus els actes de cloenda amb la presentació dels treballs dels i les alumnes de 4t i 6è de primària de l'Escola Els Pins en el seu projecte de llaminadures saludables i SmartSchool, des de la perspectiva d'una escola que educa perquè els alumnes siguin competents i adquireixin valors que fomentin el desenvolupament sostenible de la nostra societat a través de l'ús estratègic de les noves tecnologies.

Els alumnes de 6è de primària de l'Escola Els Pins de Castelldefels fan d'enginyers a l'Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels participant en el projecte SmartSchool, creant i inventant sistemes i solucions per projectar una escola intel·ligent.

Una paperera equipada amb tecnologia per reciclar, un prototip que obre o tanca el llum de la classe segons la circumstància, un sonòmetre que avisa quan el volum és elevat i molts altres projectes van ser presentats pels nens i nenes davant mestres, famílies i professorat universitari que els escoltaven emocionats de veure nens i nenes motivats, reflexius, crítics i que integren la tecnologia en el seu procés creatiu.

D'altra banda el dijous 6 de juny es va cloure una altra vessant del projecte amb l''ESAB(obriu en una finestra nova) elaborant llaminadures saludables. Els alumnes han viscut un procés científic, analitzant i experimentant amb les llaminadures del mercat, creant una enquesta per saber els gustos del públic en general i dissenyant-ne de noves amb originals sabors, textures, colors...

Un centenar d'alumnes entre els 9 i els 12 anys, dividits en quatre grups ha gaudit al llarg del curs acadèmic 2018-2019 d'aquesta oportunitat on Universitat i Escola es fusionen a l'univers del coneixement permetent que l'experiència sigui un cop més la base de l'aprenentatge.

Dinamitzar l'ensenyament amb activitats innovadores i transmetre coneixement són els fonaments principals d'aquest projecte pilot amb l' Escola Els Pins(obriu en una finestra nova)  gràcies al Servei Educatiu de Castelldefels(obriu en una finestra nova).