Entrevista del mes de febrer a ràdio Castelldefels.

Recordem amb el sotsdirector de promoció d'estudis i nou estudiantat de l'EETAC, David Garcia Vizcaino els millors moments de la connexió amb l'estació espacial ISS.
Entrevista del mes de febrer a ràdio Castelldefels.

Estudiantat de secundària de tota Catalunya va tenir l'oportunitat al mes de desembre de participar en una experiència integradora en l'aprenentage participant en la connexió que es va realitzar via ràdio amb l'estació espacial ISS i que els hi va permetre formular preguntes directament als astronautes.

Com recordareu, aquesta entrevista forma part d'un cicle d'entrevistes de caràcter mensual a la ràdio de Castelldefels, organitzat amb l'objectiu d'apropar la ciència i tecnologia a la ciutadania en general, explicant iniciatives, projectes i esdeveniments que s'han dut o s'estan duent a terme a les escoles del Campus del Baix Llobregat de la Universitat Politècnica de Catalunya.

Podeu escoltar l'entrevista al següent enllaç(obriu en una finestra nova)

Més info: https://eetac.upc.edu/ca/noticies/4-Desembre-contacte-amb-linternational-space-station-iss