Entrevista del mes de novembre a Ràdio Castelldefels.

A l'entrevista d'aquest mes a Ràdio Castelldefels comptem amb la presència del director de l'Uniraid, Salvador Margarit, i de l'estudiant del MASTEAM de l'EETAC i organitzador de l'Uniraid, Salvador Beltran.
Entrevista del mes de novembre a Ràdio Castelldefels.

Saps què és UNIRAID(obriu en una finestra nova)? El proper mes de febrer del 2018 s'organitzarà per setè any consecutiu una nova edició d'aquesta gran aventura humana i solidària que s' adreça a estudiantat amb esperit emprenedor d'entre 18 i 28 anys.

L'Albert Margarit, director de l'UniRaid i el Salvador Beltran, organitzador de l'UniRaid i estudiant del MASTEAM (obriu en una finestra nova)de l'EETAC (obriu en una finestra nova)ens expliquen amb més detall en què consisteix aquesta experìencia que no deixa indiferent a ningú. Durant nou dies per dessert del Marroc, els estudiants posaran a prova els seus turismes de més de 20 anys i hauran de completar set etapes navegant amb un roadbook i sortejant tot tipus d'obstacles, desafiaments i proves. L'objectiu: creuar el Marroc de nort a sud i entregar 30kg de material solidari en les aldees del desert.

Com recordareu, aquesta entrevista forma part d'un cicle d'entrevistes de caràcter mensual a la ràdio de Castelldefels, organitzat amb l'objectiu d'apropar la ciència i tecnologia a la ciutadania en general, explicant iniciatives, projectes i esdeveniments que s'han dut o s'estan duent a terme a les escoles del Campus del Baix Llobregat de la Universitat Politècnica de Catalunya.

Podeu escoltar l'entrevista al següent enllaç:(obriu en una finestra nova)