Sou a: Inici / Notícies / Escola+Universitat: Una aliança de futur.

Escola+Universitat: Una aliança de futur.

El Campus col·labora amb l’escola Els Pins de Castelldefels, gràcies al Centre de Recursos Pedagògics, per portar a terme dos projectes educatius amb alumnes de 4t i 6è de Primària.
Escola+Universitat: Una aliança de futur.

En la línia de difondre la ciència i la tecnologia a la societat, engeguem aquest engrescador projecte adreçat a primària on encara tenim unes vocacions molt incipients, però que amb un ample ventall d'experiències poden marcar les orientacions professionals dels joves del futur.

El Centre de Recursos Pedagògics (CRP) de Castelldefels i l'Escola pública Els Pins inicien una col·laboració plegats amb el nostre Campus seguint una línia pedagògica molt vinculada a la innovació, i que busca que els alumnes treballin continguts relacionats amb la vida real.

Les escoles del nostre campus han treballat en dues vessants del projecte. Des de l'ESAB es coordina la iniciativa en la que l'alumnat podrà estudiar a fons el món de les llaminadures, començant per l'elaboració  d'un estudi de mercat, fins a un anàlisi dels ingredients i una avaluació sensorial.

D'altra banda, l'EETAC treballarà amb l'alumnat en un projecte d'SmartSchool, des de la perspectiva d'una escola que educa perquè els alumnes siguin competents i, al mateix temps, adquireixin valors que fomentin el desenvolupament sostenible de la nostra societat a través de l'ús estratègic de les noves tecnologies.

Informació als mitjans:

Article del Diari El Llobregat-Octubre