Sou a: Inici / Notícies / Impuls de l'emprenedoria al Campus amb la creació de l'Espai Emprén al RDIT.

Impuls de l'emprenedoria al Campus amb la creació de l'Espai Emprén al RDIT.

El Campus de la UPC de Castelldefels i el Parc Mediterrani de la Tecnologia acaben de posar en marxa un nou Espai Emprèn.
Impuls de l'emprenedoria al Campus amb la creació de l'Espai Emprén al RDIT.

S'inaugura l'Espai Emprén al Campus del Baix Llobregat, pensat per promoure l'esperit innovador dels estudiants. En aquest espais s' acompanya i assessora a l'estudiantat partícep des del naixement de la idea fins a la seva concreció, en un model d'empresa que sigui viable en el mercat.

L'espai s'ubica a l'edifici RDIT i ja han mostrat interès diversos ajuntaments del Delta, el Consell Comarcal del Baix Llobregat i Innobaix.

El Manel Arrufat, del Servei de Gestió de la Innovació de la UPC ho explica per l'edició de novembre del Diari El Llobregat