La sisena edició de la Universitat d'Estiu de Ciència i Tecnologia, CasTECHdefels 2019 arriba a la seva fi.

Més de quatre-centes participacions a les activitats d'estiu organitzades a la CasTECHdefels 2019, en col·laboració amb l'Ajuntament de Castelldefels i l'Institut de Ciències Fotòniques (ICFO).

Clou la 6a edició de la Universitat d'Estiu de Ciència i Tecnologia, CasTECHdefels 2019, organitzada pel Campus del Baix Llobregat gràcies a l'Ajuntament de Castelldefels i en col·laboració amb l'Institut de Ciències Fotòniques (ICFO)

Durant quinze dies s'han impartit tallers de diferents temàtiques com la realitat augmentada, cultiu in vitro, anàlisi de l'aigua, robots amb lego o drons, adreçats a noies i nois d'entre 12 i 16 anys a la Science School Més de 350 inmersions a la vida universitària protagonitzades per noies i nois descobrint noves motivacions per aprofundir els seus coneixements en ciència i tecnologia.

També hem compartit la ciència amb més de 40 famílies acompanyades dels seus nens i nenes, i als cursos del programa Talent i l'Aula Biotic quaranta cinc professors i professores han pogut seguir aprenent, alguns d'ells amb part del seu alumnat

El públic en general també va tenir l'oportunitat d' aprendre a pilotar un dron de carreres amb un curs de quinze hores.

A més aquest any hem organtizat la tercera edició del campus d'estiu UP4 Camp, una activitat residencial en la que un grup de 21 joves van fer front a una sèrie de reptes possant a prova els seus coneixements en ciència i tecnologia davant d'una situació fictícia de catastròfe inesperada.

Des l’organització de la CasTECHdefels donem les gràcies a totes i a tots els participants i esperem veure-us en properes edicions compartint i experimentant