L'ESAB incorpora el grau en Enginyeria de Ciències Agronòmiques a la nova oferta d'estudis de la UPC.

Es publica la nova oferta d'estudis de la UPC.

La nova oferta d’estudis de la UPC incorpora el grau en Enginyeria de Ciències Agronòmiques, de 240 ECTS (quatre cursos acadèmics), que fusiona els continguts dels graus en Enginyeria Agrícola i Enginyeria Agroambiental i del Paisatge que actualment s’imparteixen a l’Escola Superior d’Agricultura de Barcelona (ESAB), ubicada al Campus del Baix Llobregat, a Castelldefels.

La nova proposta aportarà als estudiants els coneixements científics i tecnològics necessaris per projectar, planificar, dirigir i gestionar els processos relacionats amb la producció agrícola i ramadera; els mecanismes de control de qualitat i seguretat dels aliments; la viabilitat econòmica de les empreses agràries; les actuacions destinades a la preservació i millora mediambiental i paisatgística de l'entorn; l'ordenació del territori, i la producció hortofructícola.

El nou grau, a més, inclourà dues mencions (Hortofructicultura i Jardineria, i Producció Agrícola) i habilitarà per a l’exercici de la professió regulada d’enginyer/a tècnic/a agrícola.

Més informació a Sala de Premsa UPC