Sou a: Inici / Notícies / Proves d'accés a la universitat, PAU 2019, al Campus del Baix Llobregat.

Proves d'accés a la universitat, PAU 2019, al Campus del Baix Llobregat.

Des del 12 fins al 14 de juny el nostre Campus acull un any més les proves d'accés a la universitat (PAU) per instituts de Castelldefels, Gavà i Viladecans. Molta sort i ànims als i les participants!
Proves d'accés a la universitat, PAU 2019, al Campus del Baix Llobregat.

Durant el més de juny tenen lloc al Campus del Baix Llobregat(obriu en una finestra nova) les proves d'accés a la universitat (PAU). Alumnes d'instituts veïns del Baix Llobregat (Castelldefels, Gavà i Viladecans) prenen part en las proves distribuïdes en tres tribunals ubicats a l'EETAC(obriu en una finestra nova) i l'ESAB(obriu en una finestra nova)

En aquest apartat,  trobareu durant la realització de les proves, tota la informació sobre l'assignació d'escoles/instituts a cada tribunal i diàriament la ubicació/classes on han estat assignats els estudiants per cada assignatura a avaluar.

(ATENCIÓ: al setembre les proves PAU no tenen lloc al Campus de Castelldefels sinó a BARCELONA. Consulteu la informació  als vostres centres o a la web de la Generalitat)

Per sol·licitar certificats de notes PAU, duplicats o altres problemes amb la documentació us heu  d'adreçar a:
  • UPC - Servei de Gestió Acadèmica
    Campus Nord. Edifici Vèrtex.
    Planta Baixa. Plaça Eusebi Güell, 6. 08034 Barcelona
    Tel: 93 401 61 96/98

Per a més informació sobre les PAU (calendaris, horaris,...) podeu consultar la Web de la Generalitat, Canal Universitats(obriu en una finestra nova)