Renovació de Francesc Xavier Sorribas com a director del DEAB.

El passat 11 de gener, Francesc Xavier Sorribas va renovar el càrrec com a director del Departament d’Enginyeria Agroalimentària i Biotecnologia (DEAB).
Renovació de Francesc Xavier Sorribas com a director del DEAB.
Francesc Xavier Sorribas renova el càrrec com a director del Departament d’Enginyeria Agroalimentària i Biotecnologia, lloc que ocupa des del desembre de 2013.

Doctor en Ciències Biològiques per la Universitat de Barcelona (UB), Francesc Xavier Sorribas va ser secretari acadèmic del Departament durant el període 2007-2013. És titular d’universitat de l’àrea de Producció Vegetal i imparteix docència en aquest àmbit a l’Escola Superior d’Agricultura de Barcelona (ESAB)

És un dels responsables del grup de recerca Protecció Vegetal i investiga les malalties del sòl, concretament l’epidemiologia de nematodes fitoparàsits i la seva gestió mitjançant mètodes biològics i agronòmics.