Sou a: Inici / Futur Estudiantat / Noticies Mobilitat / Ajuts MOBINT 2015-2016

Ajuts MOBINT 2015-2016

El termini per presentar les sol•licituds serà d'un mes a partir de l’endemà de la publicació de la convocatòria al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, que està prevista per a la segona quinzena de maig.
Al PDF disponible a:
Més informació a:
universitatsirecerca.gencat.cat · gencat.cat/agaur
@coneixementcat · @universitatscat
facebook.com/universitatscat
Com en cursos anteriors, us mantindrem informats i us avisarem de seguida que des de l’AGAUR se'ns indiqui que s’ha publicat la convocatòria.
Aquesta informació està disponible a l'apartat web d'aquest Gabinet : www.upc.edu/sri (apartat "notícies")
Com cada any, la Secretaria d'Universitats i Recerca convoca, a través de l'AGAUR, els ajuts “MOBINT 2015-2016”. Aquests ajuts estan adreçats a l'estudiantat de les universitats catalanes, per fer una estada acadèmica de mobilitat, en el marc dels programes d'intercanvi internacional. L'objectiu és promoure la mobilitat estudiantil, mitjançant el finançament d'una part de les despeses que comporta la realització d'estudis en altres països. Els estudiants que optin als ajuts esmentats hauran de tenir un bon expedient acadèmic i acreditar un coneixement suficient de la llengua de docència del país de destinació.

Al PDF disponible a:https://www.upc.edu/sri/docs-per-noticies/DescarregableMobint2015.pdf hi ha disponible un document informatiu sobre les MOBINT’2015-16, per tal que si us plau en feu difusió.

Més informació a:universitatsirecerca.gencat.cat · gencat.cat/agaur@coneixement.cat · @universitatscat facebook.com/universitatscat