Sou a: Inici / Futur Estudiantat / Noticies Mobilitat / Convocatòria de beques del projecte Erasmus Mundus “ERANET-Plus” de beques de la UE amb Rússia

Us informem que s'ha obert la segona convocatòria de beques del projecte Erasmus Mundus “ERANET-Plus” de beques de la UE amb Rússia (consorci d’universitats europees i de Rússia, del qual la UPC forma part).

En el marc de “ERANET-Plus” hi ha beques per marxar a Rússia ; i també n’hi ha beques perquè vinguin estudiants, professors o PAS d’aquest país.

Us preguem que si us plau feu difusió d'aquesta convocatòria entre els potencials interessats de la vostra unitat que vulguin realitzar una estada acadèmica a Rússia (estudiants de Grau, Màster, Doctorat, professors, post-doc).

En aquesta convocatòri ERANET-PLUS, hi haurà beques per només estades de 6 o 10 mesos. No hi ha beques per a la realització de programes d'estudis complets.

Les estades acadèmiques tindran lloc a partir del 2015 i hauran de finalitzar abans del 30 de juny de 2016. (Habitualment, després del procés de seleccció de becaris i tenint en compte els calendaris acadèmics, les estades de Grau, Màster o Doctorat són a partir de l'estiu; de juliol-setembre 2015.)

Els possibles perfils de places i durades corresponents seran:

- estades undergraduate: 6 o 10 mesos;

- estades Màster: 6 o 10 mesos;

- estades Doctorat: 6 o 10 mesos;

- estades post-doc: 6 o 10 mesos;

- estades de personal: 1 mes.

Nota: Abans de la presentació, les estades han d'estar validades i autoritzades per la unitat UPC a la que pertany l'interessat. (En el cas d'estades acadèmiques d'estudiants de Grau, per la sotsdirecció de Relacions Internacionals del centre de l'estudiant. En el cas d'estades de Doctorat, pel responsable del programa de Doctorat de l'estudiant.)

En la fase de priorització i selecció de candidats es demanarà als responsables corresponents que confirmin aquest fet.

El termini de presentació de sol·licituds és fins al 19 de desembre de 2014.

Informació a través del web Eranet-Plus: