Sou a: Inici / Futur Estudiantat / Noticies Mobilitat / Universitats d'estiu i idiomes a l'estranger

Universitats d'estiu i idiomes a l'estranger

En aquest apartat del Gabinet de Relacions Internacionals i Empresa es publiquen les diverses informacions sobre cursos d'estiu de diverses universitats del món, que han fet arribar la seva informació a aquest Gabinet.

Els cursos són molt variats: d'enginyeria, d'economia i business, d'idiomes (anglès, francès, portuguès,etc.), etc.
I a molts llocs.

La informació està ordenada per països de destinació.

(Nota: Aquest Gabinet declina qualsevol responsabilitat respecte a la informació i qualitat dels cursos. Només en fa difusió.)

► Alemanya
► Suècia

► Xina

Per a més informació sobre aquests cursos, si us plau contacta directament amb la coordinació del programa corresponent;directament en la universitat organitzadora.