Sou a: Inici / Futur Estudiantat / Noticies Universitat-Empresa / Ajuts, beques i pràctiques d'empresa a HP.

Ajuts, beques i pràctiques d'empresa a HP.

Us adjuntem informació sobre els ajuts a l'estudi, beques i pràctiques d'empresa a HP.

1. Ajuts a l'estudi i Beques:

Els darrers anys, Fundacions privades otorguen beques a l'estudiantat amb discapacitat. Podeu consultar les bases de la convocatòria i més informació clickant a sobre de cada beca.

- Beca CAPACITAS de la Fundació Universia: les sol·licituds es poden presentar fins al 2 novembre 2016

- Beca "Oportunidad al Talento" de la Fundació ONCE: podeu presentar les sol·licituds fins al 3 o 10 d'octubre depenen de la modalidad de beca que us presenteu.

- Beca "Pinta tu futuro" de la Fundació PREVENT: les sol·licituds s'han de presentar fins al 7 d'octubre.

2. Pràctiques d'empresa

- Programa Together: Fundació Human Age de ManpowerGroup Institute en col·laboració amb HP presenten aquest programa de beques que té una durada de 6 mesos (teoria) + 6 mesos (pràctica). La data d'inici és a finals de setembre del 2016.